Pongo.se lanserar mobilbutik! Handla hundfoder vart du än är!

Pongo Group AB - 8 May-12 17:04

Pongo.se lanserar idag sin första version av mobilbutiken. Genom denna utveckling tar vi nästa steg i att låta alla Sveriges hundägare ha möjligheten att köpa hundmat när de vill - vart de än befinner sig med hjälp av en mobiltelefon.
Alla produkter och tjänster som finns på vanliga sidan finns även att tillgå på mobilversionen.

"Detta är ett steg i rätt riktigning för oss där vi vill kunna erbjuda alla hundägare i Sverige att så¨enkelt som möjligt få hem sitt hundfoder. Nu kan man beställa sin hundmat samtidigt som man t.ex sitter på bussen - och man slipper som alltid bära hem det själv" säger Philip Nabseth, VD Pongo.se

Konceptet Pongo.se är att erbjuda kvalitativt hundfoder hemkört direkt till dörren, över hela Sverige. Istället för att bära tunga säckar själv kan man nu alltså få det hemlevererat. Och nu har Pongo.se ytterligare förenklat människors vardag genom sin mobilbutik.

Pongo.se ambitioner är att bygga långsiktiga relationer med sina kunder genom att aktivt ta dela av såväl önskemål som kritik för att ständigt kunna erbjuda bästa möjliga service! Har ni tips, saknar ni något i butiken eller har andra frågor så kontakta oss gärna på info@pongo.se, facebook.com/pongose eller på @pongose.

För mer information, kontakta Pongo.se VD Philip Nabseth på 0735 35 28 04

www.pongo.se