Memnon Networks och Packoplock i nytt samarbete!

Memnon Networks - 14 Oct-13 13:19

Memnon Networks har fler än 100 000 användare som dagligen bokar och administrerar sina transporter i företagets transportadministrativa system. Som ett mervärde åt användarna lanseras nu ett nytt strategiskt samarbete med Packoplock, Sveriges förmodligen mest välsorterade leverantör av emballage, etiketter och övriga packprodukter.
“Våra kunder använder Web-TA eller Memnon Apport för att boka och administrera sina transporter. Genom samarbetet med Packoplock ger vi dem nu även möjligheten att hantera sina inköp av allt de behöver för att kunna packa sina varor. Det blir ett enormt stort och bra utbud till mycket konkurrenskraftiga priser”, säger Tobias Olbers, CMO på Memnon Networks.